Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 25 december 2016

God fortsättning på helgen.

Var ut i trädgården och plockade en bukett med Julrosor.Vasen står nu i uterummet där är bra temp .Som ni ser så har det blåst ute en stol ligger ner.Och dom där stolarna är ganska tunga

Grävde ju upp ett stånd med Julrosor och satt i den här korgen Och nu har blommorna slagit ut.Den ska jag gräva ner sedan igen.

Dottern kom med en jättebukett av Tulpaner vid julfirandet.Fick dela upp den i tre vaser varav två står i uterummet.Svalt och bra temp där.En bukett har jag i köket.Var lite kul för jag hade en lila spetsblus på mig så vi passade bra ihop tulpanerna och jag.
Vi hade ett så mysigt Julfirande.

3 kommentarer:

  1. Oj, så lyxigt med en hel bukett julrosor. Här har de inte kommit igång ännu. Tror de hamnat i otakt.
    God fortsättning på julen!
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Fint med både julrosor och tulpaner!!
    God fortsättning

    SvaraRadera
  3. Så vackra julros blommor och Tulpaner jag får alltid vårkänslor med dem.God fortsättning/Margareta

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.