Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 22 december 2016

God Jul

Letade fram några bilder från andra Jular.och med dom tänkte jag önska er alla en
Riktigt GOD JUL.
Mer jul kan ni läsa om
Här hos Pilgrim.
Och mina egna hopplockade julgrupper.
Kommer ju att fira Jul redan på fredag med son och dotter och deras närmast.Ska bli så roligt.
Sen måste jag be om att ni håller tummarna för mig så att proverna som togs på mina lymfkörtlar bara visar goda resultat.Ingen mer cancer nu det orkar jag inte med.Var på sista mammografin idag Och där såg dom att körtlarna var förstorade på båda sidor.Så snälla håll hårt om tummarna .
En riktigt God Jul till er alla.

7 kommentarer:

  1. Håller alla tummar och tår och önskar God Jul!
    Kramar Luna

    SvaraRadera
  2. En riktigt GOD JUL och håller tummarna. Carita

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en underbar GOD JUL med dina nära och kära - och så håller jag både tummar och tår. Inga hemska besked!
    KRAM och GOTT NYTT 2017
    Susie

    SvaraRadera
  4. God Jul! Hoppas du slipper hemska besked!

    SvaraRadera
  5. Hoppas på goda besked.
    Ha en riktigt God Jul!
    /Marika

    SvaraRadera
  6. God fortsättning på julen Gunborg!
    Önskar Anja!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.