Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 8 december 2016

Något nytt.

Ja tack det vill jag ha.Och idag var R och jag på en liten shoppingrunda. Först på Mio möbler där jag köpte två mattor en riktigt färgglad till köket och en röd till TV-rummet.En uppstammad Azalea och en grön snygg kruka blev det på Blomsterlandet
En likadan kruka blev det till rumsgranen som också fick följa med hem.
Temat för blommig fredag passade bra.Vill du läsa om fler nya saker så gör ett besök
HÄR

Rumsgranen.
Var inte dyr 149 kr.Hoppas nu att den trivs här hos mig.

Och den här granen kunde jag inte motstå.Den var så läcker.Den fanns på Mio-möbler.

Ny matta till köket.Många läckra färger.Vändbar.

Och den här mattan ska hamna i TV-rummet.Ville ha lite färg där inne.Så den ska läggas på efter att vi julstädat Och R har köpt sig en ny fåtölj Grå nästan lika dan som min som jag köpte förra året.Mattan är 230-160.Ganska stor med andra ord.699 kr för den och 499 för plastmattan.Billigt och det var precis vad jag hade tänkt mig.
Nu önskar jag alla en fin helg och Advent.

7 kommentarer:

  1. Härliga mattor. Blir glad över den med mycket färg och den andra har en bra storlek. Fin azalea, hoppas den är lika fin lång tid framöver. Jag har svårt med de, de tappar blad och blommor. Kanske jag gått dåliga exemplar, i min ungdom var det en azalea som jag fick att blomma om, det var då det.
    Trevlig adventshelg till dig också!
    Anette

    SvaraRadera
  2. Alltså.. den där köksmattan..säger bara VILL HA!!!
    Trevlig helg! /Lotta

    SvaraRadera
  3. Ny och klatschig färg är alltid välkommet. Härliga mattor. Azalean och rumsgranen var vackra.

    Ha en fin helg! Carina

    SvaraRadera
  4. Spännande mattor med mycket färg. Ibland måste man förnya lite, ibland räcker det bara att flytta runt på lite saker t ex. Ha det fint. Carita

    SvaraRadera
  5. Kul med lite förnyelse! Tjusiga krukor och rumsgran, dem kan man ha från år till år!
    Må gott!
    Gunilla

    SvaraRadera
  6. Det var mye nytt! Lekre planter! Ønsker meg en ny, solid matte til kjøkkenet.
    God helg videre!

    SvaraRadera
  7. En uppstammad azalea! Vilken skönhet!
    Regnbågsmattan var verkligen en härlig färgklick.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.