Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 23 januari 2017

Härligt solig dag.


Vilken vacker dag vi haft här idag.Sol och en knallblå himmel.
Var tvungen att hämta lite piller på Apoteket och då blev det en lite tur in på ICA också.Ville ha några blommor med hem så det blev en bukett Tulpaner vilket aldrig är fel.Valde en vas som jag gjort själv .Kavlat lera och sedan format den till en vas .Gjort blommor och satt på.Sedan glaserat och bränt i 1250 grader.Stengodslera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.