Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



måndag 30 januari 2017

Sitter här och längtar.

För varje dag så kommer vi närmare Den härliga vårdagen då vårblommorna slår ut.Det ska bli så härligt.Tänk att kunna sitta på altanen och fika med solen lysande i ögonen.Snart så är vi där.

Hoppas min frilands Hibiscus har klarat den här vintern då tempen åker upp och ner och det inte finns någon snö som skyddar.
Och den röda blåsippan har jag står i kruka i uterummet.Så den bör ha klarat vintern bra.

2 kommentarer:

  1. JAAA! vad vi längtar efter det :)
    Och nu insåg jag att jag missat dina provsvar och gick igenom inläggen bakåt och ett STORT grattis är på sin plats!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Snart är det vår! I morgon går vi in i februari, och då är vi liiite närmare! Som jag längtar och väntar...
    Ha en fin avslutning på januari!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.