Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 14 februari 2017

Fikat i uterummet

Den lilla byrån är nästan klar.Den ska lackas också så den får en mer hållbar yta.

Rosenkvitten blommar med mycket blekare blommor mot då den blommar ute på våren.Men dom är så fina ändå.


ICA bjöd på en fin rabatt på tulpanerna idag.Och det kan man ju inte motstå.Dom här är ju dubbla och den där ljusa gula färgen som jag gillar.

Solen flödar in i uterummet så där satt jag idag och fikade .Hade lite glass som även den var till ett bra pris idag hos ICA.Och god var den.Nu har det varit ett par sköna dagar med sol och i morgon far vi till Eskilstuna för som jag hoppas sista gången.Dom ringde idag och ändrade tiden så jag ska vara där tidigare vilken är bara bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.