Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 27 februari 2017

Ny familjemedlem

En söt lite Elis föddes någon dag efter jul och blev den nya familje medlemmen.Här är hon trygg i sin mormors knä.

Mycket att titta på den dagen då storebror Alvin fyllde tre år och hade stort kalas.
Här har  hon flyttat till sin mors famn och Alvin sitter vid bordet och är lite blyg då vi sjunger för honom.Bakom Alvin står hans morfar Staffan.

Vi hade ju sonens familj här i julas och alla tre barnen var med+Milou.Han var så lycklig då Isabelle var hemma på jullov från Frankrike.

Och i soffan satt dom manliga i den familjen.Tre goa killar.Det blev mycket skratt den kvällen då dom är mycket pratglada barn eller ungdomar ska jag kanske skriva.
Idag regnar det sista av snön vi fick bort.Grått och trist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.