Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

söndag 5 mars 2017

Blommor på födelsedagen.

Så har man då blivit ett år äldre igen.Börjar gå lite fort nu.Men det är ju inget man kan göra något åt.Man får bara ta dom som dom kommer.
Dotter med sambo ,barnbarn och två barnbarnsbarn var här och grattade mig.Sonen ringde från USA där han jobbar några veckor.Sonhustrun ringde på kvällen och hade skickat en så vacker bukett  från hela familjen.
Av Marie fick jag den här vackra Engelska pelargonen med en så snygg kruka.Till min pelargonsamling.

Cecilia hade köpt rosa rosor och nejlikor till sin mormor.Allt i min favoritfärg rosa.Hon vet vad mormor vill ha.Av lilla Alvin fick jag en teckning den glömde jag fota.

Av Tomas fick jag den här jättefina Hortensian med en läker färg.Och i kannan står buketten från sonens familj.Och av maken fick jag en bukett liljor som doftar så gott.Den glömde jag också att fota.


Inte dumt att fylla år och få så många fina blommor.Kan jag gärna göra fler gånger.
Den lilla tösen på på bilden är ett foto på sonens flicka Isabelle.Hon är vuxen nu och läser i Linköping.Har varit i Frankrike en termin och läst på Franska.Hon vill gärna prova på allt.
Blev en mycket trevlig födelsedag.

1 kommentar:

  1. Grattis! Fina blommor du fick...ja åren går, fortare och fortare! Det är bara att bita ihop och hoppas på att tänderna håller :)
    Ha en skön söndag!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.