Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

onsdag 12 april 2017

Deppig och ledsen.

Fjällbruden har bråttom att visa upp sin slöja.Knoppen har kommit väldigt långt redan.Har den inne nu i uterummet.Förut stod den i växthuset men flyttade på krukan då M och T monterade ner huset.

Och på ett skåp inne har jag den här Blad begonian.Bladen är så himla vackra.
Annars är det en deppig dag idag.Min opererade hand värker så hemskt.Och på sidan håller det på att växa ut en knöl så gör ont.Det värker i hela handen.Att man ska ha en sån jäkla otur.
Trodde det skulle bli bra med den operationen.Har beställt telefontid med läkaren som gjorde operationen och fick en tid 9 maj.Men sköterskan sa hon skulle lägga en lapp att jag hade ringt .Han brukar ringa upp om han får lite tid över så har jag tur så får jag prata med honom tidigare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.