Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

torsdag 13 april 2017

Överblick och GLAD PÅSK.

Trodde när jag började städa i trädgården att jag skulle kunna skaffa mig en överblick på vad som ska vara kvar och vad som ska tas bort.
Men nu har handen börjat att bli mycket sämre igen så vet inte hur mycket jag kommer orka göra ute.
Pratade med läkaren som opererade mig förra året och han ville skicka mig på en ny röntgen
men det blir nog   i Maj.Blev så himla glad att han ringde i går kväll vid halv åtta.Jag skulle ju inte få telefon tid fören 9 maj.Men sköterskan hade lagt en lapp om att jag ville komma i kontakt med honom eftersom jag har så ont.
Jag har något i handleden som börjat växa Så jag har en ganska stor knöl vid sidan av handleden.
Och tummens Artros gör ju inte saken bättre.
En sak har jag gjort  sökt efter städfirmor så vi slipper det.Hoppas jag får svar efter Påsk.
Det här blev ett tråkigt inlägg men nu är min tillvaro så här inget att göra åt.
Andras överblick kan du läsa om
HÄR
Får önska er en
GLAD PÅSK.

6 kommentarer:

  1. Så tråkigt att din hand har blivit sämre, hoppas du får den hjälp som behövs. Jag önskar dig en GLAD PÅSK i alla fall. Vädret är inte så inbjudande så det blir till att sitta inne och kura antar jag, Carita

    SvaraRadera
  2. Usch, det där lät inge vidare! Hoppas det inte är något allvarligt, och att du får bort det onda!

    kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du får rätt hjälp med din hand så att du får bort smärtan.Önskar dig en bra Påsk i alla fall./Margareta

    SvaraRadera
  4. Händerna och funktionen i de är avgörande så det är klart du blir påverkad. Bröt ena handleden en ful fraktur för flera år sedan. Men så småningom hade jag turen att få en jättebra läkare på Sahlgrenskas handkirurg. Handleden är inte bra men oändligt mycket bättre. Håller tummarna för att du också kan få hjälp och snart!

    Glad Påsk! Carina

    SvaraRadera
  5. Men så jobbigt du har det! hoppas så att du kan få hjälp och bukt med smärtan.
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker och tapper Fritillaria.
    Det är guld värt att få hjälp med olika projekt! Vad ska du göra av med ditt gamla växthus? Ha den kvar kanske för speciell typ av odling?

    Ha en mysig helg!
    /Anja

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.