Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



tisdag 16 maj 2017

Läkarbesök.

Jaha då har jag fått veta att så mycket bättre blir inte min hand.Har fått Artros i handens fingrar och dom små benen som ligger precis ovanför handleden.Och plattan som håller ihop mitt kapade ben hade inte läkt riktigt vid den första röntgen som jag gjorde i November och vid dagens röntgen syntes inte om det hade läkt.Så jag blir kallad i höst igen för ny röntgen och om det läkt då så planerar läkaren att operera bort plattan för den gör att jag har ont.

Nu så har vi skruvat samman gavlar och långsidor och till helgen ska vi få hjälp att sätta upp det .Då sätter vi även upp taket.Sedan väntar vi till sista helgen i Maj då kommer sonen och vi hjälps åt hela gänget och sätter in glasen.Hoppas bara att vädrets makter är snälla mot oss då.

1 kommentar:

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot.orologi replica
    replliques montres
    Rolex Replica
    replique montre suisse.

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.