Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



Bloggintresserade

måndag 1 maj 2017

Våren kom idag.

Oj oj vilken härlig dag vi har haft här .Soligt och varmt.Har jobbat med den snart sista städningen av rabatter.Inte mycket kvar nu.Men så trött jag blev.Man har ju vart så stillasittande hela vintern och våren .Men har börjat få lite ordning på mina sockervärden nu när jag satt igång med jobb ute och en och annan promenad.
Läkarbesök på onsdag.
Nu har Hundtandsliljan äntligen slagit ut


Fin färg på den här Primulan.


Snart kan jag baka en rabarberkaka eller muffins.

Påskliljor som glömt att borsta håret.
I morgon börjar vardagen igen.Hoppas ni har haft en fin helg.

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt när man kan vara ute och fixa till det sista som gör trädgården så fin och prydlig efter vintern. Underbart. Ha det fint. Carita

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.