Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 22 juni 2017

GLAD MIDSOMMAR.

GLAD MIDSOMMAR
önskar jag er med en bild på sonens hund Milou.Världens goaste vovve.Som ni ser börjar han bli vit han är gammal och när dom var här och monterade mitt växthus så syntes det tydligt att åldern börjar ta ut sin rätt
Bilden är tagen vid deras sommarhus vid Mälaren där älskar han att vara .Då kan han gå ner och svalka sig i vattnet om han blir varm och han ligger i gräset och har det så skönt.

Det här är kransbinderskan sonens dotter Isabelle.Alla barnen är mycket glada i sin hund.Hit kan du gå och läsa om midsommarfirande hos andra.
Hoppas ni får ett fint midsommarfirande.

4 kommentarer:

  1. Riktigt vackra midsommarblommor. Ha en fin midsommar. Carita

    SvaraRadera
  2. Vi hade en perfekt skön och avkopplande midsommar, bättre hade den inte kunnat bli. Fast det är klart att lite mer folk på lunchen här än bara sex personer och en hund, det hade vi väl kunnat vara. Men så är det ju när man inte har några barn eller barnbarn - eller andra släktingar här på ön. "Bara" vänner, men det är inte att förakta det heller.....
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  3. Tänk att du fick hunden att posera i krans :D Min katt är inte jättevillig ;) Ditt nya växthus ser väldigt trevligt ut!

    Hoppas att du har en fin vecka.

    Solsken
    //Linda

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.