Välkommen in i min trädgårdsdröm

Skriv gärna en kommentar innan du går ut. Då gör du mej mycket glad



torsdag 5 oktober 2017

Höststilleben

Gick igenom mina bilder idag och fick se lite olika stilleben jag gjort till hösten.Och kom även på att i år har det jag inte fått  något gjort.Vet inte varför men lusten har liksom inte funnits där i år.

Det här kommer jag ihåg att jag tyckte det blev så bra.

Och det här är nog det som jag tycker bäst om ibland blir det bara som man tänkt sig.Men i år har det inte blivit som jag velat.

2 kommentarer:

  1. Tycker det är ganska svårt med stilleben. Men roligt att prova sig fram. Väldigt snyggt vitt bord du har att pynta på och ikring.
    //Helene

    SvaraRadera
  2. När det regnar försvinner lusten, tycker jag. Man får passa på när det är uppehåll, men då är det så mycket annat man ska hinna. Ditt vita bord är en väldigt bra grund till dina stilleben.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Om mig

Mitt foto

Jag är en 67årig dam med ett stort intresse för trädgård.Älskar att läsa böcker.Tycker om att sy och sticka.Har en broderimaskin som jag brukar använda ganska ofta.Jag är gift och har två barn och 7 barnbarn.